تضمین اصالت کالا و گارنتی اصلی

توت فقط کالای اصلی

کلیه کالاهایی که در این سایت عرضه می‌شوند اصلی هستند و به هیچ عنوان کالای کار کرده و یا غیر اصلی در سایت "توت" بفروش نمی‌رسد.

 

گروه تولیدی توت اصالت همۀ کالاهایش را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند. از آنجا که "توت" خود سازنده همه محصولات ارائه شده در سایت است، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند محصولات اصلی برند توت را بدون واسطه از تولید کننده خریداری می‌کنند.
برخی از شرکتها اقدام به تولید محصولات مشابه با کیفیت به مراتب ضعیف تر از محصولات توت کرده اند و با قیمتی ارزان تر به بازار عرضه میکنند و یا برخی بصوررت واسطه، محصولات قدیمی تر "توت" را بدستتان می رسانند. فلذا محصولات را مستقیما از مجموعه توت تهیه کنید تا شامل ضمانت محصولات بشوید.

گارانتی تعویض

تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت "توت" توسط گروه تولیدی توت گارانتی شده‌اند و کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار و به شرط عدم استفاده، از مهلت 2 روز ضمانت بازگشت برخوردار خواهند بود، پس اگر هرگونه ایراد ظاهری و خرابی در محصول وجود داشته باشد، پس از بررسی مساله توسط کارشناسان مجموعه، امکان عودت محصول و یا جایگزینی آن امکان پذیر است.