به فروشگاه ظروف چوبی آشپزخانه خوش آمدید

آخرین ظروف چوبی آشپزخانه

جدید ترین قاشق ، چنگال و کفگیر چوبی در ظروف چوبی

جدید ترین نمکدان و پایه نمکدان در ظروف چوبی آشپزخانه

گوشتکوب و تخته گوشت چوبی

جدید ترین وردنه چوبی ظروف چوبی آشپزخانه

به دلیل اینکه ظروف چوبی آشپزخانه فاقد ترکیبات شیمیایی هستند و درعین سادگی بسیار شیک و متنوع می باشند، در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند. معمولا در آشپزخانه ها تعدادی از ظروف مانند: قاشق، کفگیر، ملاقه، کاسه و سینی بیشترین کاربرد را برای ما دارند که خوشبختانه این ظروف از جنس چوب نیز، ساخته شده اند و به بازار راه پیدا کرده اند.به عنوان مثال قاشق های چوبی پرطرفدارترین وسیله در بین ظروف چوبی می باشند چرا که استفاده کردن از قاشق های چوبی و ظروف چوبی، فواید و مزایای زیادی دارند که گروه تحقیقاتی توتکو در ادامه به بررسی آن ها می پردازد

استفاده از ظروف چوبی آشپزخانه چه مزایایی دارد؟

همان‌طور که گفتیم از زمان‌های قدیم تاکنون استفاده از ظروف چوبی مانند قاشق‌های چوبی بسیار رایج بوده‌است. حتی امروزه بسیاری از مردم نیز به دلایل سنتی استفاده از ظروف چوبی را نسبت به دیگر ظروف ترجیح می‌دهند، که به ذکر چند مورد از مزایای آن می‌پردازیم:

ظروف چوبی وسایل آشپزخانه شما را خراشیده نخواهند کرد!

ظروف چوبی با ظریف‌ترین سطوح آشپزخانه و سایر وسایل آشپزی دیگر، نرم و ملایم هستند و روی سطح آن‌ها خراشیدگی ایجاد نمی‌کند و همچنین در مقایسه با سایر وسایل فلزی آشپزخانه بی‌سروصدا و آرام هستند.

ظروف چوبی گرما را منتقل نمی‌کنند!

دلیل دیگری که ظروف چوبی آشپزخانه نسبت به سایر ظروف برتری دارد این است که آن‌ها گرما را به دست شما منتقل نمی‌کنند.

اگر یک قاشق چوبی را برای مدت طولانی در یک قابلمه داغ قرار دهید دسته آن همچنان خنک باقی می‌ماند و به دست شما آسیبی نمی‌زند.

چوب مواد مضر را وارد غذای شما نمی‌کند!

یکی دیگر از مزایای ظروف چوبی بی‌اثر و غیرواکنشی بودن آن است، چرا که چوب مواد مضر را وارد غذای شما نمی‌کند و با اسیدهای موجود در مواد غذایی ترکیب نخواهد شد. همچنین مانند قاشق‌های فلزی طعم فلزی را نخواهد داشت!